عابديني: دربي گيلان نبايد کينه‌ها را زياد کند
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

عابديني: دربي گيلان نبايد کينه‌ها را زياد کند


مديرعامل باشگاه داماش گيلان گفت: دربي گيلان اگر از کينه‌ها کم نمي‌کند نبايد چيزي به آن اضافه کند.


امير عابديني در مورد حرف‌هاي تاج و کي‌روش بعد از جلسه در دفتر علي کفاشيان، گفت: من حرف‌هايم را در مورد کي‌روش زده‌ام. بعد از مصاحبه‌ام با خبرگزاري فارس، نمازي دستيار کي‌روش به من تلفن کرد و گفت چرا از من بد گفتي که به او گفتم اتفاقا من از شما تعريف کردم و گفتم که شما متفکر‌ترين آدم در کادر فني کي‌روش هستيد. اگر مي‌گفتم خنگ‌ترين يعني اينکه از شما بد گفته بودم. در ضمن مگر شما برنامه سازمان ليگ را امضا نکرده بوديد؟ گفت نه فقط آن برنامه را تاييد کردم که به او گفتم تاييد برنامه هم معنايش امضاي شفاهي است. به هر حال نمازي قانع شد.

به گزارش فارس ، وي افزود: کي‌روش هم بايد تکليفش را بداند اگر تکليف او همان کاري است که چند روز پيش انجام داد قابل قبول نيست. تاج هم در مصاحبه‌هايش حرف‌هايي زد که برخلاف صحبت‌هايي بود که با من انجام داده بود.

عضو هئيت رئيسه سازمان ليگ در مورد اينکه کي‌روش و تاج بعد از جلسه مشترک تقصير را به گردن رسانه‌ها انداختند، گفت: با اين کار اصلا موافق نيستم. رسانه‌ها يک تکليف عمومي دارند که آن اطلاع‌رساني و رعايت اخلاق و فرهنگ عمومي است و بايد باور کنيم همگي آنها نيز در چارچوب تعيين شده فعاليت مي‌کنند و هيچکس هم نبايد از شلاق انتقاد رسانه‌ها بترسد و اگر فردي چنين واهمه‌اي دارد خودش مشکل‌دار است. زيرا اگر رسانه‌ها يک خبري را داغ مي‌کنند تا مردم را نسبت به آن حساس کنند وظيفه‌شان را انجام داده‌اند و نبايد در حق آنها بي‌انصافي کرد. در چندين و چند سالي که من با رسانه‌ها سرکار داشته‌ام فقط در موارد معدودي اتفاق‌هاي خارج از انصاف رخ داده که آن موارد هم شخصي بوده است و نبايد اين معدود موارد را عموميت بدهيم.

مديرعامل داماش گيلان در مورد دربي پنج‌شنبه گيلان و فحاشي‌هايي که در ديدارهاي گذشته تماشاگران دو تيم انجام دادند، گفت: بايد کارهاي زيادي انجام شود تا اين مشکل به طور کامل برطرف شود. اميدوارم اين مسابقه يک بازي زيبا، تماشاگر پسند و جذاب شود و اگر اين بازي‌ از کينه‌ها کم نمي‌کند حداقل چيزي به آن اضافه نکند. هرچند گاهي اوقات با چالش‌هاي عجيب و غريبي روبرو هستيم با اين حال در دو ديدار آخر دو تيم وضعيت بسيار مناسب‌تر از گذشته بود و اميدوارم پنج‌شنبه وضع بهتر از قبل هم شود.

وي در مورد اينکه کدام تيم برنده اين دربي خواهد بود،گفت: تصور مي‌کند داماش برنده دربي گيلان است و ما شرايط فني خوبي داريم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: چهار شنبه 9 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 3737
بازدید کل : 40727
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!